Dropshipping

Zasady współpracy na zasadzie DROPSHIPPING - UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW

Udostępnianie materiałów:

  1. Udostępniamy pliki w formacie XML z bazą produktów oferowanych przez naszą Hurtownię, które zawierają zdjęcia, opisy oraz parametry opakowania oraz wagę. Przypominamy, iż kopiowanie opisów zmniejsza atrakcyjność strony internetowej pod względem pozycjonowania. Zalecamy zatem tworzenie własnych opisów opierając się na naszych i innych. Zdjęcia będące naszą własnością udostępniamy bez limitu, korzystanie ze zdjęć udostępnionych przez naszych dostawców powinno odbywać się za zgodą właściciela zdjęcia.
  2. Oferta jest udostępniana w dwóch wariantach:
    • Jako pełna oferta hurtowni, czyli plik zawiera wszystkie produkty zamieszczone na platformie B2B
    • Jako oferta dedykowana dla klientów współpracujących w oparciu o model DROPSHIPPINGU, czyli oferta tych produktów, które preferujemy do sprzedaży w oparciu o ten model i są możliwe do wysyłki firmami kurierskimi. (Pracujemy nad plikiem z ograniczoną ofertą, będziemy informować o możliwości pobierania takiego pliku)

Koszty:

1. Koszt obsługi zamówienia przy wysyłce naszym kurierem (koszty wysyłki, Koszt pakowania, drukowania etykiet, ubezpieczenie przesyłki):

a. Koszt jednej paczki

    • Poczta Polska Kurier 24 – 12,00 zł netto
    • DPD - 16,00 zł netto

Wszystkie koszty są podane dla przesyłek standardowych mieszczących się w standardowych wymiarach przesyłek poszczególnych firm kurierskich.

Przesyłki niestandardowe są liczone jako wielokrotność przesyłki standardowej.

b. Zamówienie, które zostanie spakowane w więcej niż jednej paczce

    • opłata za jedną paczkę wybranym kurierem x ilość paczek

Cennik przesyłek na platformie jest ustawiony tak aby system każdy zamówiony produkt traktował jako osobną paczkę. W przypadku, kiedy zamówienie będzie składało się z kilku produktów wysyłanych pod jeden adres to zamówienie zostanie spakowane w najmniejszą możliwą liczbę paczek i koszt policzony za faktyczną liczbę paczek (faktyczny koszt będzie ukazany na fakturze).

2. Koszty obsługi zamówienia przy wysyłce kurierem zamawiającego wynosi 2%.

Zamawianie:

  1. Zamówienia można składać poprzez platformy B2B: hurt.to-ma.pl i b2b.to-ma.pl, mailowo lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie.
  2. Realizujemy zamówienia po weryfikacji stanów magazynowych – nie odpowiadamy za sytuacje, kiedy dany towar wyczerpie w trakcie przyjmowania zamówienia – decyduje kolejność zamówień.

Płatność:

  1. Realizujemy zamówienia wyłącznie z opcją płatności – przedpłata na konto bankowe.
  2. Płatności można dokonać tylko na podstawie przesłanej faktury Vat zawierając w tytule płatności numer faktury Vat
  3. Potwierdzenie płatności prosimy przesyłać na adres: dostawa@to-ma.pl

Wysyłka:

  1. Wysyłka zamówienia do klienta końcowego następuje po otrzymaniu potwierdzenia przelewu na nasze konto bankowe kwoty faktury za zamówienie.
  2. Zamówienia złożone przed godziną 9:00 oraz opłacone (przy czym opłaty można dokonywać na podstawie otrzymanej faktury) staramy się realizować tego samego dnia, a na pewno w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 9.00 realizujemy w następnym dniu roboczym.
  3. Wysyłka towaru za pobraniem możliwa jest tylko w przypadku wysyłki kurierem zamawiającego.
  4. Wysyłka towaru kurierem zamawiającego realizowana jest z adresu: Ignatki 40/1 16-001 Kleosin – warunkiem jest, że kurier odbierze paczki w godzinach 11:00 - 13:00
  5. Do wysyłanego towaru możemy dołączać dokumenty przesłane przez zamawiającego mailem na adres: dostawa@to-ma.pl jednak nie więcej niż 2 kartki A4.

Reklamacje:

  1. Koszty przesyłki towaru w przypadku uzasadnionej reklamacji są pokrywane przez Hurtownię TO-MA
  2. Reklamacje prosimy zgłaszać na adres mailowy: serwis@to-ma.pl
  3. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za reklamacje – tel. 505 913 546
  4. Proszę o zwrócenie uwagi na reklamacje związane z uszkodzeniami towaru w transporcie. Proszę o uwrażliwienie swoich klientów do sprawdzania przesyłek w obecności kuriera i w przypadku uszkodzenia przesyłki sporządzać protokoły szkód z przewoźnikiem. To jest jedyna możliwość uzyskania odszkodowania od przewoźnika.

Zwroty:

Hurtownia TO-MA nie ponosi odpowiedzialności za zwroty związane z odstąpieniem od umowy przez klienta finalnego. Tym samym nie przyjmujemy takich zwrotów. Proszę o ustawienie własnego adresu jako adresu do zwrotów.

Kontakt:

  • e-mailowy w sprawie obsługi zamówień proszę kierować na adres: dostawa@to-ma.pl
  • telefoniczny w sprawie obsługi zamówień i wysyłki, tel. 505 913 546
  • telefoniczny w sprawach związanych z ofertą produktową i fakturami, tel. 85 663 19 32
  • w sprawach ofertowych i obsługi platform zakupowych – e-mail: karol@to-ma.pl, tel. 504 070 803

(20190910)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel